شارژر دیواری 33 وات مک دودو مدل CH-1701

  • وزن 63 گرم
  • تکنولوژی QC4
  • دارای نشانگر دیجیتال
  • پشتیبانی از شارژ سریع
  • 2 خروجی (USB و تایپ سی)
  • ابعاد: 28*33*81 میلیمتر
  • حداکثر توان خروجی: 33 وات
  • سازگار با انواع محصولات اپل
  • جنس: پلی کربنات ضد حریق
  • دارای گارانتی 12 ماهه متین

720,000 تومان

مشکی
توضیحات

شارژر دیواری مک دودو مدل CH-1701 با توان خروجی 33 وات یکی از محصولات ویژه جانبی است که به افراد کمک می‌کند با سرعت بالا وسایل الکترونیک خود را شارژ نمایند. این محصول به سرعت وسایل مورد نیاز را شارژ می‌کند و تکنولوژی‌هایی که درون آن به کار رفته است از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌نماید. از قابلیت‌های دیگر آن می‌توان به وجود تراشه هوشمند در شارژر و نشانگر دیجیتال اشاره کرد.

استانداردهای QC و PD

یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است خرید شارژر دیواری مک دودو Mcdodo CH-1701 مد نظر قرار گیرد، قابلیت پشتیبانی از استانداردهای QC و PD است. استاندارد QC همان شارژ سریع است که وجود این استاندارد در شارژر دیواری مک دودو نشان می‌دهد که این آداپتور به طور هوشمند ولتاژ خود را تنظیم می کند. در نتیجه، خریداران می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی اقدام به خرید این شارژر نمایند.

همچنین، استاندارد PD یا Power Delivery که در این شارژر به کار رفته است، سبب می‌شود تا از پورت تایپ سی بتواند شارژ کند. در نتیجه، زمان شارژ دستگاه به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. از طرف دیگر، سیستم امنیتی شارژر دیواری مک دودو 1701 بالاست و اجازه نمی‌دهد نیروی الکتریسیته به المان‌های داخلی وسایل الکترونیک آسیب وارد کنند.

جنس شارژر

نگاهی به مشخصات فنی شارژر دیواری مک دودو CH-1701 نشان می‌دهد جنس این شارژر از PVC است. PVC از مواد بسیار مهمی است که در صنعت تولید لوازم جانبی موبایل به کار می‌رود و قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. یکی از قابلیت‌های آن مقاومت زیاد در برابر فشار و ضربه است. با توجه به این موضوع که گاهی شارژر در شرایطی قرار می‌گیرد که ممکن است از یک ارتفاع بیافتد و یا به آن ضربه وارد شود، با استفاده از این متریال دیگر نگرانی‌ وجود ندارد.

تراشه هوشمند و نشانگر دیجیتال

شارژر دیواری مک دودو CH-1701 دارای تراشه هوشمند و نشانگر دیجیتال است. عملکرد این تراشه بدین صورت است که ابتدا توان ورودی دستگاه الکترونیکی را تشخیص می‌دهد و سپس نیروی الکتریسیته را با آن توان وارد دستگاه می‌کند. نشانگر دیجیتالی که بر روی این آداپتور تعبیه شده است میزان توان ورودی را نمایش می‌دهد. این امر نقش بسیار مهمی در افزایش طول عمر دستگاه الکترونیک دارد.

وزن سبک

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است خرید شارژر دیواری مک دودو 1701 مورد توجه باشد، وزن بسیار سبک آن است. این شارژر حدود 60 گرم وزن دارد و ابعاد آن 28*33*81 میلیمتر است. در نتیجه، شما می‌توانید به راحتی این شارژر را با خود حمل کنید.

توضیحات تکمیلی
رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شارژر دیواری 33 وات مک دودو مدل CH-1701”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی