هولدر فست شارژ وایرلس با گیره اتوماتیک مدل C10

  • ابعاد: 111x70x46 میلیمتر
  • وزن: حدود 112 گرم
  • جنس: آلومینیومی
  • ورودی شارژ: Type-C
  • ولتاژ ورودی: 5V-2A / 9V-1.67A
  • قدرت خروجی: 15W/10W/7.5W
  • حسگر اثر انگشت
  • امکان چرخش ۳۶۰ درجه
  • امکان شارژ بی‌سیم
  • دارای نور LED برای فضای تاریک ماشین

720,000 تومان

مشکی
توضیحات

هولدر فست شارژ وایرلس با گیره اتوماتیک مدل C10 با طراحی زیبا، بر خلاف پایه های سنتی گوشی های هوشمند، از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. این شارژر بی‌سیم از آلیاژ آلومینیوم با بافت ساخت شیشه شفاف ساخته شده و می‌توان گوشی موبایل را به سادگی با قرار دادن آن در هولدر به صورت بی‌سیم شارژ کرد. 

این محصول دارای یک سنسور و یک موتور الکتریکی داخلی است که به طور خودکار گیره را باز، بسته و محکم می کند. برای نصب و برداشتن آسان با فشار یک دکمه لمسی که در پشت هولدر تعبیه شده گیره باز و بسته می شود. یکی دیگر از نکات برجسته چراغ LED در مرکز دستگاه است که استفاده از آن را حتی در خودروهای تاریک نیز آسان می کند.

این هولدر با نصب شدن بر روی دریچه کولر ماشین شما بدون اینکه مانع دید و مزاحم رانندگی شما شود قابل استفاده می باشد. نگهدارنده گوشی این هولدر از نوع گیره ای است که بر روی دریچه تهویه کولر قابل نصب است. بر خلاف نوع قابل نصب بر روی داشبورد، این هولدر مانع دید راننده نمی شود.

هولدر فست شارژ وایرلس با گیره اتوماتیک مدل C10 از آنجایی که با چسب متصل نمی شود، اثری از خود باقی نمی گذارد و به راحتی می توان آن را متصل و جدا کرد. مزیت دیگر این هولدر دریچه کولری علاوه بر فست وایرلس شارژ بودنش، قابل حمل بودن آن است.

نصب آسان و عملکرد راحت در این نوع هولدر، بسیار برای شما لذت بخش است. هولدر فست وایرلس شارژ با گیره اتوماتیک مدل C10 مجهز به حسگرهای جانبی است که به طور خودکار بازوهای جانبی را برای نصب با یک دست تلفن همراه شما را امکان پذیر می کند. برای برداشتن آسان، کافی است صفحه لمسی پشتی هولدر را لمس کنید.

اتصال توپی تعبیه شده در این محصول را می توان 360 درجه چرخاند و در زاویه دلخواه تنظیم کرد، به طوری که گوشی هوشمند را می توان به صورت افقی یا عمودی قرار داد و با یک دست از آن استفاده کرد. علاوه بر این، با قرار دادن گوشی خود در هولدر، می توان گوشی را به صورت بی سیم شارژ کرد. برای مسافت های طولانی می توانید با خیال راحت رانندگی کنید و دیگر نگران شارژ گوشی خود نباشید.

هولدر فست شارژ وایرلس با گیره اتوماتیک مدل C10 دارای محفاظت همه جانبه و پایداری بسیار بالایی می باشد، به طوری که بازوی مکانیکی هولدر از سیلیکون ضد لغزش نرم و ضخیم ساخته شده است که اصطکاک را کاهش می دهد و در عین حال نقش ضربه گیر و ضد لغزش را ایفا می کند و از موبایل شما کاملا محافظت می کند.

علاوه بر این، قلاب فلزی این محصول کم و کاستی‌های ضربه گیر هولدر های سنتی مانند تکان دادن آسان، پر سر و صدا و ضعیف را برطرف می‌کند. با استفاده از این محصول حفاظت از گوشی خود را دو برابر کنید و پایداری را تا حد زیادی بهبود ببخشید. حتی هنگام ترمز شدید، عبور از سرعت‌گیرها یا جاده‌های ناهموار، می‌توانید بدون نگرانی از افتادن گوشی خود، بر رانندگی ایمن تمرکز کنید.

این محصول دارای تکنولوژی شناسایی خودکار خروجی می باشد، که با توجه به توان مورد نیاز دستگاه شما، آن را شارژ میکند و از آسیب به باتری شما جلوگیری می کند.این محصول مجهز به حفاظت ایمنی چندگانه، از جمله اتصال کوتاه، گرمای بیش از حد، جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد و سایر حفاظت های جامع، شارژ ایمن و سریع می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هولدر فست شارژ وایرلس با گیره اتوماتیک مدل C10”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی